Adalet Bakanlığı 15 bin sözleşmeli personel alacak
Adalet Bakanı Akın Gürlek, Bakanlık bünyesinde istihdam edilmek üzere 15 bin sözleşmeli personel alımı gerçekleştirileceğini kaydetti
Adalet Bakanlığı, 15 bin sözleşmeli personel alımı gerçekleştirecek.
"Merkez ve taşra teşkilatımızda görevlendirilmek üzere toplam 15 bin sözleşmeli personel alımı için ilana çıkıyoruz. Söz konusu alımları 2026 yılı içerisinde tamamlayarak teşkilatımızın insan kaynağını daha da güçlendireceğiz."
Bakan Gürlek, 15 bin personelin kadro dağılımını da açıkladı.
İşte Bakan Gürlek'in açıklaması:
Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın müjdesini verdiği adalet teşkilatımız bünyesinde istihdam edilmek üzere 15 bin sözleşmeli personel alımını gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda;
Merkez ve taşra teşkilatımızda görevlendirilmek üzere toplam 15 bin sözleşmeli personel alımı için ilana çıkıyoruz. Söz konusu alımları 2026 yılı içerisinde tamamlayarak teşkilatımızın insan kaynağını daha da güçlendireceğiz.
Alım yapılacak kadrolar arasında 5.259 zabıt kâtibi, 4.508 infaz ve koruma memuru, 1.300 destek personeli, 1.041 mübaşir, 900 icra kâtibi, 524 koruma ve güvenlik görevlisi, 410 psikolog, 322 teknisyen, 316 büro personeli, 286 hemşire, 90 sosyal çalışmacı ile 44 farklı unvanda personel yer alıyor. Adalet teşkilatımıza, yargı camiamıza ve milletimize hayırlı olmasını temenni ediyor, yargı teşkilatımızın ihtiyaç duyduğu kadroların tahsisine verdikleri destek dolayısıyla Sayın Cumhurbaşkanımıza şükranlarımı arz ediyorum."
Benzer Haberler
Halen memur olarak çalışıyorum, Emekli Sandığı emeklisi eşimden dul maaşı alabilir miyim?
İşte Temmuz ayı emekli zam senaryoları!
SGK, 10 sözleşmeli personel alacak
Darphane ve Damga Matbaası Genel Müdürlüğü 124 İşçi Alacak
İşte TBMM'ye sunulan 12. Yargı Paketi'nin tam metni!
Miras kalan taşınmazların satışında yeni dönem!
Bir örnek üzerinden kamu yönetiminde protokol krizi ve çözüm yolları
Belediyelerde yaşanan sorunların temelinde yanlış insan kaynakları politikası var