Adalet Bakanlığı 15 bin sözleşmeli personel alacak
Adalet Bakanı Akın Gürlek, Bakanlık bünyesinde istihdam edilmek üzere 15 bin sözleşmeli personel alımı gerçekleştirileceğini kaydetti
Adalet Bakanlığı, 15 bin sözleşmeli personel alımı gerçekleştirecek.
"Merkez ve taşra teşkilatımızda görevlendirilmek üzere toplam 15 bin sözleşmeli personel alımı için ilana çıkıyoruz. Söz konusu alımları 2026 yılı içerisinde tamamlayarak teşkilatımızın insan kaynağını daha da güçlendireceğiz."
Bakan Gürlek, 15 bin personelin kadro dağılımını da açıkladı.
İşte Bakan Gürlek'in açıklaması:
Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın müjdesini verdiği adalet teşkilatımız bünyesinde istihdam edilmek üzere 15 bin sözleşmeli personel alımını gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda;
Merkez ve taşra teşkilatımızda görevlendirilmek üzere toplam 15 bin sözleşmeli personel alımı için ilana çıkıyoruz. Söz konusu alımları 2026 yılı içerisinde tamamlayarak teşkilatımızın insan kaynağını daha da güçlendireceğiz.
Alım yapılacak kadrolar arasında 5.259 zabıt kâtibi, 4.508 infaz ve koruma memuru, 1.300 destek personeli, 1.041 mübaşir, 900 icra kâtibi, 524 koruma ve güvenlik görevlisi, 410 psikolog, 322 teknisyen, 316 büro personeli, 286 hemşire, 90 sosyal çalışmacı ile 44 farklı unvanda personel yer alıyor. Adalet teşkilatımıza, yargı camiamıza ve milletimize hayırlı olmasını temenni ediyor, yargı teşkilatımızın ihtiyaç duyduğu kadroların tahsisine verdikleri destek dolayısıyla Sayın Cumhurbaşkanımıza şükranlarımı arz ediyorum."
Benzer Haberler
Motorine İndirim Geliyor
61 yıllık Devlet Memurları Kanunu’nun değişme zamanı geldi
657 sayılı Kanun’daki uygulanma imkanı olmayan maddeler gözden geçirilmelidir
Zorunlu trafik sigortalarında önemli değişiklikler!
Bakan Şimşek'ten emekli haberlerine yalanlama!
SGK, 32 ilacı daha geri ödeme kapsamına aldı!
Et ve Süt Kurumu 62 Sürekli İşçi Alacak
2026-2027 öğrenim döneminde ara tatil uygulanacak mı?