En çok hangi hastalıktan malulen emekli olunuyor?
En çok hangi hastalıktan malulen emekli olunuyor? En çok hangi hastalıklardan malulen emekli olunuyor. Ünlü Sosyal Güvenlik Uzmanı İsa Karakaş açıkladı....
Türkiye Gazetesi Yazarı İsa Karakaş, SGK'nın geçen yıl hangi hastalıklardan malulen emeklilik işlemlerini gerçekleştirdiğini duyurdu. Buna göre, ilk sırada onkoloji hastalıkları ikinci sırada ise psikiyatri hastalıkları geliyor.
İsa Karakaş'ın konuyla ilgili yazısının ilgili kısmı şöyle:
"...2020, 2021 ve 2022 yılları istatistiklerine baktığımızda ilk sırada onkoloji, ikinci sırada psikiyatri ve üçüncü sırada nöroloji hastalıklarının olduğu görülmektedir. 2024 yılında da bu sıralama değişmemiştir. 4. ve takip eden hastalık sıralaması geçen sene ile aynı olup değişmemiştir.
Dördüncü sırada ise üriner sistem hastalıkları hastaları ve beşinci sırada göz hastalıklar yer almıştır. Bu hastalıkları ise sırasıyla birden fazla hastalığı olanlar, kardiyoloji, gastroenteroloji ve hematoloji ve solunum yolları hastalıkları izlemiştir...."
Benzer Haberler
Motorine İndirim Geliyor
61 yıllık Devlet Memurları Kanunu’nun değişme zamanı geldi
657 sayılı Kanun’daki uygulanma imkanı olmayan maddeler gözden geçirilmelidir
Zorunlu trafik sigortalarında önemli değişiklikler!
Bakan Şimşek'ten emekli haberlerine yalanlama!
SGK, 32 ilacı daha geri ödeme kapsamına aldı!
Et ve Süt Kurumu 62 Sürekli İşçi Alacak
2026-2027 öğrenim döneminde ara tatil uygulanacak mı?