Kızım çeyiz yardımı aldı, benim maaşım ne zaman artmaya başlar?
Emekli Sandığı'ndan kızım ve bana 01.10.2010 tarihinden sonra aylık bağlandı. Aralık 2011’de kızım evlendi ve 24 ay üzerinden evlenme ikramiyesi aldı. Benim aylık oranım ne zaman artar?
Kızınıza evlenme ikramiyesi ödendiği için yani alacağı yetim maaşını peşin olarak aldığı için sizin aylıklarınız 24 aylık sürenin bitiminde artırılacaktır.
Benzer Haberler
Motorine İndirim Geliyor
61 yıllık Devlet Memurları Kanunu’nun değişme zamanı geldi
657 sayılı Kanun’daki uygulanma imkanı olmayan maddeler gözden geçirilmelidir
Zorunlu trafik sigortalarında önemli değişiklikler!
Bakan Şimşek'ten emekli haberlerine yalanlama!
SGK, 32 ilacı daha geri ödeme kapsamına aldı!
Et ve Süt Kurumu 62 Sürekli İşçi Alacak
2026-2027 öğrenim döneminde ara tatil uygulanacak mı?